Tevreden? Vertel het verder!


Ontevreden? Laat het ons weten!
Mocht je onverwachts niet tevreden zijn met onze service dan vinden wij dit heel vervelend. Aarzel niet en neem contact met ons op.

Voor een effectieve verwerking van het probleem vragen we je het volgende te doen:
  1. Om het je gemakkelijk te maken, klik op: info@30minutes-repair.nl.
  2. Omschrijf het probleem, voeg eventueel foto's toe ter verduidelijking.
Je kan ons ook een brief sturen t.a.v. Phones-enzo, Vriezenbeltstraat 14, 7416 SV Deventer of bellen op telefoonnummer 0570 - 865 975.

Wij zullen je zo gauw mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bericht per mail/post/telefonisch een inhoudelijke reactie geven en je een passend voorstel doen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Phones-enzo bij is aangesloten. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC).