Tevreden? Vertel het verder!


Ontevreden? Laat het ons weten!
Mocht je onverwachts niet tevreden zijn met onze service dan vinden wij dit heel vervelend. Aarzel niet en neem contact met ons op.

Voor een effectieve verwerking van het probleem vragen we je het volgende te doen:
  1. Om het je gemakkelijk te maken, klik op: info@30minutes-repair.nl.
  2. Omschrijf het probleem, voeg eventueel foto's toe ter verduidelijking.
Je kan ons ook een brief sturen t.a.v. Phones-enzo, Vriezenbeltstraat 14, 7416 SV Deventer of bellen op telefoonnummer 0570 - 865 975.

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Phones-enzo bij is aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.